face 2 face is the new luxuryTom Palmaerts
Staatsloterij
Kanaal: straat
Propositie: structurele abonnees
Opdracht
De Staatsloterij vroeg ons een concept te ontwikkelen om op een vernieuwende manier abonnees te werven en tegelijk positieve naamsbekendheid te genereren onder de doelgroep.
Oplossing
Op verschillende markten, braderieën, evenementen en instore locaties werven we abonnees voor de Staatsloterij. Dit doen we door een leuke beleving te bieden aan de betreffende bezoekers, waarmee we tevens het verhaal van de Staatsloterij vertellen; dromen waarmaken. De bezoekers maken kans om ter plekke wat te winnen. Iedere bezoeker mag aan het rad draaien en maakt daarmee kans op een Staatslot én de kans om hun dromen waar te maken. Tijdens deze campagne werken we samen met de retailers waar de gelukkige winnaars gelijk hun lot kunnen incasseren. Mooi concept, op mooie locaties, blije consumenten en een flink aantal nieuwe abonnees voor de Staatsloterij.