face 2 face is the new luxurytom palmaerts
Opdrachtgever: Rode Kruis
Kanaal: specials (winkelcentra)
Propositie: Structureel donateur vanaf €5,00 per maand
Campagne:
Wie kies jij? Er is te weinig hulp om iedereen te helpen op de wereld die dat nodig heeft. De hulpverleners van het Rode Kruis moeten anders kiezen wie ze gaan helpen en dat willen we niet. Want.. wie kies jij?
Door middel van o.a. onze Instore locaties, waar wij met onze Shop in de Box staan creëren we ‘awareness’ voor het werk dat het Rode Kruis doet. Het is een ludieke manier van werving. Door de juiste uitstraling, locaties en propositie weten we in te spelen op de consumentenwens. Door deze manier van branding wordt het verhaal ook visueel verteld. Daarnaast is het in onze mooie shop ook mogelijk om tassen te bedrukken van het Rode Kruis, vooral voor onze jonge bezoekers een leuke activiteit. Het gevolg; mooie resultaten en loyale donateurs.