face 2 face is the new luxuryTom Palmaerts
Dierenbescherming
Kanaal: specials (winkelcentra)
Propositie: structurele donateurs
Vraag:
De Dierenbescherming staat als organisatie altijd open voor innovatie en vernieuwing. Daarom vroegen ze ons om samen te pionieren op het gebied van face 2 face werving en met innovatieve ideeën te komen.
Oplossing:
De Dierenbescherming werd daarmee de eerste opdrachtgever waarmee we ons nieuwe location concept ‘Shop in a box’ hebben uitgerold. Een eigen pop-up winkel van waaruit we dieren een toekomst geven. Na kleinschalige inzet in diverse shoppingcentra in Nederland, met groot succes op conversie, leeftijd en retentie, hebben we besloten om deze case in 2016 schaalbaar te maken. Dit jaar staat de ‘Shop in a box’ ruim 30 weken instore door nagenoeg heel Nederland, en met succes! Naast een stijging in scores per shift is ook de gemiddelde leeftijd van de donateurs met 11 jaar gestegen – een actieve doelstelling van de dierenbescherming. Een succescase waar we trots op zijn.