#cases
Alzheimer Nederland
Onmogelijke dilemma's
Ieder uur krijgen vijf mensen in Nederland dementie. Van deze mensen heeft 70% de ziekte van Alzheimer. Met het dillema-concept maken we op een herkenbare en laagdrempelige manier de gevolgen van de ziekte zichtbaar bij de consument.
Terre des Hommes
ga je mee op reis?
Mensen reizen tegenwoordig graag naar verre bestemmingen en willen daarmee zo veel mogelijk zien van de wereld. In het concept ‘op reis met’ stappen wij letterlijk een andere wereld binnen en nemen wij de consument mee naar de stad Siem Reap om het probleem seksuele uitbuiting dichtbij te halen.
Staatsloterij
dromen waarmaken
Ontwikkel een fieldmarketingconcept dat resulteert in meer abonnees én een hogere awareness…
Rode Kruis
Het Rode Kruis en Pepperminds pionieren samen naar nieuwe kanalen om werving van Rode Kruis ambassadeurs voor de toekomst veilig te stellen.
Dierenbescherming
shop-in-a-box
De Dierenbescherming is de eerste opdrachtgever waarmee we ons nieuwe locations concept…
Aidsfonds
gay pride
Tijdens de Gay Pride in Amsterdam gingen onze Peppers op pad om donateurs te werven voor…
Qurrent
groenstrijders gezocht
Samen met Qurrent werken we aan een energieneutraal Nederland door het werven van groenstrijders…
SOS kinderdorpen
lego world
Donateurs werven op een event met miljoenen LEGO steentjes en heel veel potentiële SOS donateurs…
SOS kinderdorpen
sinterklaas
Rond pakjesavond stonden wij voor SOS Kinderdorpen op de speelgoedafdeling van meerdere V&D’s in…
Hartstichting
aan wie denkt u?
De Nederlandse Hartstichting vroeg Pepperminds een concept te ontwikkelen om aan te haken op…
Oxfam Novib
experience op floriade
Voor de bezoekers van de Floriade creeerden wij een ‘real life’ Myanmar experience waar zij het…